Gratis verzending vanaf 30,- | Next Day Delivery mogelijk | Veelgestelde vragen? Klik hier!

VEELGESTELDE VRAGEN

Menu


Verzendkosten

NEDERLAND
Standaard levering (2-4 dagen)
Voor bestellingen onder de 10 euro rekenen wij 4,50 verzendkosten
Voor bestellingen onder de 30 euro rekenen wij 6,95 verzendkosten
Voor bestellingen vanaf 30 euro rekenen wij géén verzendkosten

Snelle levering (ma-vr voor 15u is zelfde dag verzonden)
7,95 verzendkosten
BELGIE
Standaard levering (2-5 dagen)
Voor bestellingen onder de 50 euro rekenen wij 6,95 verzendkosten
Voor bestellingen vanaf 50 euro rekenen wij géén verzendkosten
DUITSLAND
Standaard levering (2-5 dagen)
Voor bestellingen onder de 50 euro rekenen wij 9,95 verzendkosten
Voor bestellingen vanaf 50 euro rekenen wij géén verzendkosten
I DON’T LIVE IN HOLLAND BUT WANT TO PLACE AN ORDER, IS THAT POSSIBLE?
That's possible! Right now, we support shipment to: Austria, Belgium, Denmark, Germany, Finland, France, Greece, Great Britain, Ireland, Italy, Luxembourg, Norway, Portugal, Spain and Sweden. If you live in another country, your best bet is to contact our customer service so we can look at the possibility of shipping to your country and at what costs. We always send you a link to trace your package, the responsibility of the shipment is ours. The package will normally be delivered within 2-6 days.

Betalen

HOE KAN IK BETALEN?
Kies met welk betaalmiddel jij het liefst betaalt. Het betalingsverkeer op de webshop van Bubblesandbo.nl loopt via de beveiligde kanalen van: 
- iDEAL (Nederland)
- BanContact (België)
- GiroPay (Duitsland)
- Sofort (België en Duitsland) 
- Creditcard: MasterCard, Visa of Maestro (Internationaal).
IS ONLINE BETALEN VEILIG?
Betalingen gaan via de betaalkassa van MultiSafePay of Shopify Payments. Deze betrouwbare en SSL-beveiligde kassasystemen voldoen aan de hoogste veiligheidsnorm voor betalingsverkeer (PCI-DSS).

Bezorgen

VERZENDEN
Wij verzenden standaard via PostNL. Afhankelijk van de grootte van je bestelling zijn hier mogelijk kosten aan verbonden. Deze verzendkosten worden bij het kiezen van de verzendwijze en vóór het plaatsen van je bestelling getoond. Als je online betaalt en je bestelling is op ma-vr vóór 15:00u geplaatst, kan deze dezelfde dag nog worden verzonden. Selecteer dan snelle levering bij onze verzendmethodes. Betaal je liever geen - of minder - verzendkosten? Kies dan voor onze standaard levering.
AFHALEN
Je kunt er ook voor kiezen om de artikelen op te halen in de winkel. Als je dit aangeeft bij je bestelling, ligt je bestelling de volgende winkeldag klaar in onze winkel en hoef je geen verzendkosten te betalen.

Retourneren

Als je niet tevreden bent met het ontvangen artikel, dan heb je de mogelijkheid om gebruik te maken van je wettelijke herroepingsrecht. Je dient in dat geval binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling via ons retourformulier aan te geven dat je hiervan gebruik wilt maken.
Aanmelden van een retour kan via onze retourpagina
Je kunt uitsluitend artikelen ruilen/retourneren met aangehecht artikelkaartje. Wij verzoeken je om de retourzending aan de buitenkant van de doos te voorzien van de juiste gegevens (incl. retournummer) die je na aanmelding van je retour getoond worden. Vervolgens dient je bestelling binnen 14 dagen na aanmelding door Bubbles & Bo ontvangen te zijn.

Bubbles & Bo behoudt zich het recht voor retourzendingen te weigeren of om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag terug te betalen indien:
* de artikelen gedragen en/of gewassen zijn;
* de artikelen beschadigd zijn ten gevolge van gebruik;
* het aangehechte artikelkaartje verwijderd is (geweest);
* de artikelen niet in de originele verpakking retour zijn gezonden (voor zover redelijkerwijs mogelijk);
* de retour niet binnen 14 dagen na ontvangst via het retourformulier aangemeld zijn;
* de artikelen niet binnen 14 dagen na aanmelding via het retourformulier in ons bezit zijn.
Vermeld bij een ruiling het artikelnummer (of de productlink) van het gewenste product in de opmerking van het retourformulier. Vergeet niet de juiste maat/kleur op te geven en check op onze site of dit artikel in de juiste maat/kleur nog voorradig is.

De verzendkosten van jou naar de winkel en het risico van deze verzending zijn voor jouw rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 euro per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Tot ontvangst van de goederen door Bubbles & Bo blijf je zelf verantwoordelijk voor deze goederen en de zending. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde zendingen worden niet aangenomen.

Je kunt de artikelen na aanmelding via het retourformulier eventueel ook zelf terugbrengen naar onze winkel. De adresgegevens van de winkel vind je op de contactpagina.

Indien je hebt gekozen voor een betaal- of bezorgwijze die duurder is dan de goedkoopste wijze voor jouw order, dan komt dit prijsverschil bij retourzending niet voor terugbetaling in aanmerking.

Bubbles & Bo zal vervolgens het betaalde orderbedrag (min eventuele extra kosten van een duurdere betaal- of bezorgwijze) binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten via de betaalwijze waarmee je de order voldaan hebt, mits het product op dat moment reeds in goede orde door Bubbles & Bo retour ontvangen is.

Klachten

Wij doen onze uiterste best om jouw bestelling naar tevredenheid bij je te bezorgen. Toch kan het gebeuren dat je een klacht hebt over een bestelling of artikel. Neem dan binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op. Wij zullen je klacht dan zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst daarvan behandelen. Mocht het oplossen van je klacht langer duren dan 14 dagen, dan ontvang je daarover in elk geval binnen 14 dagen bericht.
Als wij je klacht niet naar tevredenheid hebben kunnen verhelpen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via dit platform van de Europese Unie.

Overige vragen

IS MIJN BESTELLING GOED DOORGEKOMEN?
Wanneer je het bestelproces volledig hebt doorlopen, wordt er automatisch een bevestiging van de bestelling per mail naar je verzonden. Wanneer je deze na een kwartier nog niet hebt ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice, dan kunnen we kijken waar het is misgegaan.
CADEAUSERVICE
Wil je een vriend(in), familielid of collega verrassen met leuke baby- of kinderkleding of een cadeaubon van Bubbles&Bo? Kies dan tijdens het bestelproces voor de cadeauservice. Wij zorgen ervoor dat de artikelen feestelijk worden ingepakt, met ruimte voor een persoonlijke boodschap aan de ontvanger. Je kunt de bestelling desgewenst laten bezorgen bij de ontvanger óf op je eigen adres zodat je het zelf, ingepakt en wel, cadeau kunt geven.
Terug naar boven